Smartex

Letecká expresní a nákladní přeprava zásilek

Pojištění zásilek

Připojistěte si zboží a zvyšete tak jeho ochranu. Pojištění zásilek není součástí ceny přepravy, proto si ho musíte zvolit samostatně. Stačí když v objednávce zadáte hodnotu zásilky, zaškrtnete tlačítko Pojištění a náklady se vypočítají automaticky.

Rozšiřte si jistoty

Při přepravě zásilek do zahraničí jsou dopravci pojištěni v souladu s národními a mezinárodními zákony a úmluvami. Jejich odpovědnost je však limitována a nemusí být vždy dostatečná pro pokrytí finančních ztrát způsobených poškozením nebo ztrátou zásilky. Připojištění doporučujeme zejména u cenných zásilek.

Nabízíme pojištění pro případ:

  • nehody
  • nesprávné manipulace
  • dalších rizik, jež by mohla způsobit
    poškození nebo ztrátu zboží

Pojištění bez rizik

Sázíme na jistotu, proto využíváme pojišťovacích služeb společnosti Carl Schröter.

Minimální sazba pojistného číní 300 Kč nebo 1 % z hodnoty zásilky. Našim firemním zákazníkům můžeme nabídnout speciální sazby pojistného.

Základní odpovědnost upravují příslušné mezinárodní předpisy dle vybrané služby (CMR, Montrealská, Varšavská úmluva a jiné). Více informací naleznete v přepravních podmínkách jednotlivých dopravců.

Bez předchozího projednání
nelze připojistit:

Bez předchozího projednání nelze připojistit
zásilky směřující do zemí/států:

Postup a podklady pro nahlášení škodní události

Pokud byla Vaše zásilka naším prostřednictvím pojištěna a došlo v průběhu přepravy ke škodě, je nutné nám bezodkladně škodu nahlásit emailem. To platí i pro zásilky, které pojištěné nebyly. Zde bude krytí omezeno dle podmínek dopravce. Je-li zásilka doručována viditelně poškozená, je nutné tento stav zaznamenat při doručen tzv. výhradou. Skryté vady je nutné hlásit, jakmile se o nich dozvíte, aby nedošlo k uplynutí zákonných lhůt pro nahlášení reklamace.

Potřebné podklady:

  • popis škodní události (kdy, kde a jak ke škodě došlo) reklamační dopis poškozeného s vyčíslením škody (písemná reklamace majitele zboží)
  • přepravní dokumentace (nákladový list, B/L, CMR, dodací list aj.)
  • objednávka přepravy
  • fotodokumentace (fotografie vnějšího, vnitřního balení, fotografie poškozeného/ztraceného zboží)
  • vyčíslení škody (popis poškozeného/ztraceného zboží, náklady na opravu, znovuodeslání a případné vícenáklady)
  • oznámení na policii (při nehodě, krádeži, zpronevěře, odcizení)

POPTÁVKA

Přejete si poptat přepravu a nenašli jste vhodnou službu nebo potřebujete individuální konzultaci? Zašlete nám poptávku.